صدراصدرا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
باهم بودن مامان باباباهم بودن مامان بابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

ز گهواره ...

اولین دیدار با دریا

1392/11/6 16:48
نویسنده : مامان و بابا
570 بازدید
اشتراک گذاری

روز 92/11/5 برای اولین بار رفتی دریا. خیلی تعجب کرده بودی با تعجب دریا رو نگاه میکردی. امروز بابایی امتحان داشت منو شما هم همراه بابایی رفتیم ساری. بابا امتحان دادو بعدش رفتیم ساحل هوا عالی بود. چندتا عکس یادگاری از اولین ملاقات صدرا با دریا

 

  

تو این عکسا هم با تعجب به دریا نگاه میردی              

 

                                     

                                                                               

                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

خاله نسرین
6 بهمن 92 16:09
چرا انقدر اخم کردی خاله جونــــــــم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
اخه خواب بودم مامانم منو از ماشین بیرون اورد بیدار شدم منم اخم کردم نتونه عکس خوب ازم بگیره
مامان محمد ماهان جونی
8 بهمن 92 1:48
سلام عزیزم چه عکسای قشنگی نی نیت ما شالله خیلی ناز شده مامانی خیلی مواظب محمد صدرا جون باشید. خدا از چشم بد حفظش کنه راستی عزیزم می تونم بیت آخر شعر لالایی رو برای محمد ماهانم استفاده کنم ؟آخه می دونی که چشمای محمد ماهانم رنگیه لالالالا گل نازم به چشمای تو مینازم من از رنگه چشای تو، یه دنیا قصه میساز
مامان و بابا
پاسخ
قربونت برم عزیزم. نه مامانی چه اشکالی داره
مــآمــآنــے
8 بهمن 92 16:55
به سلامتی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 بهمن 92 20:47
اي جونم عزيز دلم دريا خوب بودجون دلم دريا رو چه جوري نگاه ميكنه
مامان دلنیا
12 بهمن 92 11:20
سلام عزیزدلم .ماشالله چه ناااااااااز شدی خاله .دریا خوش گذشت.؟ مامانی خوشحال میشم به وبلاگ ماهم بیاین. با افتخار شما رولینک کردم.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم. آدرس وبتون اشکال داره نتونستم وبلاگتونو ببینم
مامان دلنیا
16 بهمن 92 17:55
مامان دلنیا
16 بهمن 92 17:57
عزیزم ادرس ودرستش کردم .اگه مشکل داشت ممنون میشم بگین. محمد صدرا رو ببوسین.
مامان ستاره
27 بهمن 92 20:36
چه عکسای خوشگلی آفرین مامانی با سلیقه
فائزه مامان آیاتای
28 بهمن 92 17:21
همیشه به گردش و تفریح عزیزم خوش بگذره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ز گهواره ... می باشد