صدراصدرا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
باهم بودن مامان باباباهم بودن مامان بابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

ز گهواره ...

5 ماهگیت مبارک

1392/11/7 0:33
نویسنده : مامان و بابا
419 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوبم 5 ماه از زمینی شدنت گذشت و وارد 6 ماهگی شدی. از وقتی اومدی زندگیمون شیرینتر شده و خوشبختیمون به اوج خودش رسیده . بودنت رنگ دیگه ای به زندگیمون داده . 

قربون اون نگاهت

امشب اومدم بابا رو غافلگیر کنم و کیک برا 5 ماهگیت درست کردم و تو این فکر بودم که بابایی یادش نیست امروز 5 ماهه میشی آخه این چند وقت بابایی خیلی سرش شلوغه از یه طرف مدرسه و از یه طرفم کلینیک و از طرفی هم امتحانای  ارشد شو داره میده خلاصه دیگه وقت سر خاروندن نداره... تو این فکر بودم که غافلگیرش کنم.. ولی وقتی در و باز کرد و اومد خونه دیدم بــــــــــــه بـــــــــــه بابایی با این همه مشغله به یادمون بوده 2 شاخه گل رز ( چون من عاشق گل رزم) یکی برا من و یکی برا شما گرفته واقعاً سوپرایز شدم. بابایی بهترین بابایه دنیاست که با این همه مشغله بازم به فکر خوشحال کردن ماست...

 

 

مممنون بابایی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان محمد ماهان جونی
8 بهمن 92 1:33
سلام عزیزم پنج ماهگی محمد صدرا جان رو من هم تبریک میگم ان شالله 120 ساله بشه آفرین به شما مادر با ذوق و سلیقه که هم مدام وبش رو آپدیت می کنید هم اینکه هر ماهگردش رو جشن می گیرید و براش کیک درست می کنی من که صبح تا شبم نمی دونم چطور می گذره از 6 صبح تا 1 شب محمد ماهان تو بغلمه یه لحظه هم پایین نمی یاد وقت هیچ کاری رو ندارم نمی دونم چرا این بچه خواب نداره
مــآمــآنــے
8 بهمن 92 16:54
ای جانم خدا حفظش کنه قربون اون نگاه کردنش 5ماهگیت مبارک خاله جون
مــآمــآنــے
8 بهمن 92 16:59
کسری رو دیشب بردم دکتر معاینش کرد گفت نفخ ه دلش درد میکنه بهش شربت و قطره داد ایشالله رودی دوتاشون خوب بشن هیچ مادری طاقت دیدن مریضی بچه شو نداره
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 بهمن 92 20:51
5ماهگيت مبارك عزيز دلم..... مامانت به به عجب كيكي.... دست همسرت هم درد نكنه با گل هاي قشنگش.... عشق خانواده ي سه نفريتون مستدام و روزافزون
مامان فسقلی
10 بهمن 92 23:03
آفرین به این همه عشق. زیبایی و با هم بودن آدم باید قدر این روزا رو بدونه چون مث باد میگذرن ایشالا همیشه خوش باشین. صدرا جون 5 ماهگیت مبارک.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان دنیز
12 بهمن 92 1:24
واای چه پسر گلی خدا برات حفظش کنه
مامان و بابا
پاسخ
ممنون
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
12 بهمن 92 1:43
5 ماهگیت مبارک باشه عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 4:45
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

مامان و بابا
پاسخ
خیلی زیبا بود
مامان دلنیا
12 بهمن 92 11:21
5 ماهگیت مبارک خاله.فدای چشای نازت .چقد خوردنی هستی .ماشالله .
مامان ستاره
14 بهمن 92 22:25
5 ماهه شدنت مبارک عزیزم ... چه دسته گلی خوشگلی .... و از همه مهمتر کیک خیلی خوشگلی پختی که مطمئنم خوشمزه هم هست ... نوش جونتون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 21:21
اگه يه روز همه فراموشت كردند من با توام،اگه همه به توظلم كردندمن با توام، ولي اگه همه دوستت داشتند، شرمنده؛ من با اونام!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ز گهواره ... می باشد