صدراصدرا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
باهم بودن مامان باباباهم بودن مامان بابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

ز گهواره ...

خوشمــــــــــــــــــزه

1392/10/27 15:41
نویسنده : مامان و بابا
829 بازدید
اشتراک گذاری

تو این پست قراره از این به بعد تصویر چیزای خوشمزه ایرو که درست می کنم و بزارم تا برام یادگاری بمونه

 

شما هم بفرمائید...

 

فقط نظر یادتون نره...

این کیکو به مناسبت 3 ماهگی گل پسرم درست کردم

 

 این کیکم واسه 4 ماهگی پسرم.( کیک پرتقال)

این شکلات موزاییکی هم همینجوری برا عصرانه درست کردم خیلی خوشمزه شده بود

این سوهان عسلی و با 4 مغز درست کردم بابایی خیلی خوشش اومد 

 

چند وقته تو سایتای آشپزی که میرم همه جا صحبت از کیک فنجونیه منم گفتم درست کنم ببینم چطوریه طعمش. خوب بود ولی کیکی  که تو فر پخته میشه یه چیــــــــــــزه دیگس

 

                

                                                                      

                              

                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

نسرین
22 دی 92 20:19
خوب بود
نسرین
22 دی 92 20:35
هوس کیک کردم من بیام سمنان باید باید باید برام کیک درست کنیا ببینم کیکای تو چه طعمیه یادت نره ها
مامان و بابا
پاسخ
به روی چشم تو بیا 4تا درست میکنم
مامان دلنیا
25 دی 92 19:25
به به مامانی خیلی خوشمزه به نظر میرسه. ماشالله خیلی با سلیقه این.
دوست جونت
30 دی 92 23:40
بابا کیک پز.......................... بابا حرفه ای........................... بابا قالب کیک............................. بابا آشپز...................................... آفرین خوشگل شده بازم درست کن کیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف کنیم
مامان ستاره
2 بهمن 92 18:13
وای عالی بود عزیزم .... خیلی خیلی خیلی هنرمندی صد آفرین بر تو خانم ... کیک های من در برابر تو هیچه خخخخخخ .... من مواد لازم و دستو همه اینارو می خوام بگو از کجا گرفتی عزیزم ..... هم کیک فبجونی و هم سوهان عسلی و هم شیرینی موزاییکی ............ بابا هنرمند عاشقتم ............ من چرا این پست رو قبلا ندیدم آخه همشیه میام سر میزنم که عزیزم پس چرا ندیدم .................. عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان و بابا
پاسخ
عزیزم کاری نداره اسم هر کدومو سرچ کنی طرز تهیه ش میاد بازم اگه پیدا نکردی من در خدمتم
مامان خانمی
29 بهمن 92 12:56
به به به چه مامانی هنرمندی خوش به حال محمدصدرا که مامانش چیزای خوشمزه براش درست میکنه
نسرین
25 اسفند 92 16:00
مامانه تنبل!!!!! چرا دیگه کیک نمیپزی؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
الان که دارم پیامتو میخونم یه کیک تو فر در حال پختنه ولی چون صدرا فضول شده وقت برا تزیین ندارم میگم کیک ساده هم که عکس گرفتن نداره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ز گهواره ... می باشد