صدراصدرا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
باهم بودن مامان باباباهم بودن مامان بابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

ز گهواره ...

لالالالایی...

1392/10/24 16:32
نویسنده : مامان و بابا
1,081 بازدید
اشتراک گذاری

لالایی که همیشه برات می خونم تا بخوابی:

 

لالالالا گل پسته بخواب ای غنچه بسته        

 بخواب ای گل پسر تا من بگم لالایی آهسته

لالالالاگل بابونه من،عزیزمن یکی یکدونه من

خدا رو شکر روزی صد هزار بار، گلی مثل تو شد همخونه من

لالالالا که دنیامون قشنگه، نگاه کن آب دریا آبی رنگه

دلت رو مثل دریا کن عزیزم، دل آدم بدا از جنس سنگه

لالالالایی کن لالالالا کبوتر، میون خواب و رویاها بزن پر

اگه شب شد نرو دنبال بازی، بکن لالا تو در آغوش مادر

لالالالا عزیز من بشه مادر به قربونت

اگه لالا کنی امشب میشم گهواره جنبونت

لالایی کن که چشمات بیقراره،گل لبخند تو شادی میاره

پیش گهواره تو نازنینم، زمستونم واسه مادر بهاره

گل زنبق، گل توری، گل یاس، بخواب مادر کناره تو همینجاست

لالالالا گلی دارم به گلدون، گلی نه حبه قندی به قندون

چه گل باشی چه یه حبه قند الهی شادمان باشی و خندون

لالالالا گل نازم به چشمای تو مینازم

من از رنگه چشای تو، یه دنیا قصه میسازم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

خاله نسرین
24 دی 92 14:37
خیلی قشنگ بود مامانی به منم ایقدر لالایی بگن کلی میخوابم
ماما ن آیدا
24 دی 92 16:03
عزیزم خداکنه همیشه با آرامش بخوابی وهیچ غصه ای نداشته باشی خاله جونم خدا پدرمادرتم برات حفظ کنه مخصوصا مامانتو
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله
مامان آیدا
24 دی 92 16:05
خواهر عزیزم باورکن من زود زود میام ولی بعضی اوقات میخوام براتون کامنت بزارم مشکل دار ه وبتون مثلا دلم میخواست واسه کیکای خوشمزت که کلیم هوس کردم کامنت بزارم نشد
مامان دلنیا
25 دی 92 19:15
عزیزدلم چه ناز خوابیدی ماشالله.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 23:42
اونی که لیاقت تو رو نداره....، خب نداره دیگه،،،، غصه کم سعادتی مردمم ما بخووورییییم!!!!!! والاااا.......... عاششششششششقتم دوست خوبم
مامان و بابا
پاسخ
قربونت برم عزیییییییزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 دی 92 0:22
لالايي آت عالي بود خواهر
مامان و بابا
پاسخ
قربونت
مامان فسقلی
27 دی 92 20:23
سلام. چه پسر نازی که تو خوابای قشنگشه.ما هنوز نی نیمون نیومده.به امید خدا آخرای بهار.می تونیم دوست بشیم؟ مرسی.آدرسمو میزارم fesghelima.niniweblog.com
مامان ستاره
28 دی 92 1:27
ای جانم چقدر ناز خوابیدی پسر طلای من ....
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 7:01
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 15:30
گاه یاد کردنت دیر میشود.... اما.... یادم نمیرود دوستت دارم...
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 11:18
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
مامان فسقلی
4 بهمن 92 17:07
سلام با اجازه لینکتون میکنم دوست داشتین شما هم لینک کنید بیشتر دوست بشیم.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 بهمن 92 0:35
دلم برای نگاه هایی که میدیدند تنگ شده است..... دلم برای برای گوش هایی که میشنیدند.......،برای لبهایی که میخندیدند تنگ شده است، دلم برای سرود سارها،........برای کلاغ ها تنگ شده است، برای ارزن های کپه شده روی سنگفرش که غذای یاکریم ها میشد، برای خرده های نان پشت پنجره،که گنجشکها را میهمان میکرد، دلم برای خودم تنگ شده است....
مامان ستاره
6 بهمن 92 2:25
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ز گهواره ... می باشد