صدراصدرا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
باهم بودن مامان باباباهم بودن مامان بابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

ز گهواره ...

4 ماهگی گل پسر

1392/10/7 16:43
نویسنده : مامان و بابا
266 بازدید
اشتراک گذاری

گلم امروز 92/10/7 با یه روز تاخیر با مامان شهناز رفتیم و واکسن 4 ماهگیتو زدیم پسرم مثل همیشه آقا و صبور بودی بعد از یه گریه کوتاه خوابت برد

بعدش از خواب بیدار شدی و انگار نه انگار که واکسن زدی نگاه کن

 

همیشه لبات خندون باشه پسرم.

اینم جای واکسنت

این کیکم به مناسبت 4 ماهگیت درست کردم خیلی خوشمزه شده بود حیف نمی تونستی بخوری

بعدش با هم دیگه کیکتو بریدیم و بابایی عکس گرفت

 خیــــــــــــــــــلی دوستت دارم پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

خاله نسرین
8 دی 92 15:44
مبارکت باشه چهــــــــــــــــــــــــــــــــارماهگیت قشنگم چقدرم ناز شدی . گــبــونــه لپاس بســــــــــــــم عسلمو. از اون کیک خوشمزه به ماهم بدید دیگه همش باید نگاه کنیم نامردا
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله بفرمایید
مامان دلنیا
9 دی 92 10:03
4ماهگیت مبارک باشه نفس خاله.ماشالله عزیزم .انشالله همه مراحل زندگیتو مث واکسن زدنت باموفقیت پشت سر بذاری.واکسن نی نی ماهم نزدیکه دعاکنین دردش نیاد
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم. انشاا... به خیر و خوشی واکسن زدنشو بگذرونه عزیزم
مامان لي لي
9 دی 92 13:30
چهارماهگيت مبارك باشه گل پسر خوش رو.... ماماني كيك معلومه عالي شده هاااااااا اوايي ما كه أصلا. واسه واكسن زدن صبور نيست و چنان گريه هايي ميكنه كه بيا و ببين خواهر و من مجبورم هميشه فرداي روز واكسن اوايي رو مرخصي بگيرم تا ازش مراقبت كنم ... كلاً صبور نيست و اذيت ميكنه
مامان و بابا
پاسخ
آره عزیزم جاتون خالی خ خوشمزه شده بود. الهی قربونه آوایی بشم من
مامان لي لي
9 دی 92 14:02
رفیق روزهای قشنگم! یه هفته از زمستونم رفت.سردت شدخبرم کن تا برات بسوزم... بهانه های دنیا تورو از یادم نمیبره،من تورو تو قلبم دارم نه تو دنیا . . زمستونت پر برف لبت پر خنده باد .
مــآمــآنـے
9 دی 92 17:24
سلام عزیزم خوبی؟ گل پسرت خوبه؟ هنوز چیزی بهش نمیدم، فقط چند بار یه تیک سیب تو دستم گرفتم مزه مزش کرد، پسندش بوود ایشالله از ماه دیگه که باید برم دانشگاه غذا کمکی براش شروع میکنم ترس نداره که عزیزم، با احتیاط بهش بده، برای شروع هم خیلی کم بهش بده کسری اول تا اخری که سیب بهش میدم یک دقیقه هم نمیشه
مامان و بابا
پاسخ
سلام خانومی. صدرا هم خوبه.ایشاا... عزیزم
مــآمــآنـے
9 دی 92 17:25
ای جانم کپی هم دیگن یکی به من بگه حمومی که آبش اندازست هوای حموم گرم و خوب اندازه شده قبل از حموم کردن با ملایمت تمام فسقلی رو میشورم دیگه جیغش کجاشه؟!
مامان و بابا
پاسخ
واقعـــــــــــــــــاً
مــآمــآنـے
9 دی 92 17:28
ای جونه دلم 4 ماهگیت مبارک خاله جون واکسن چه جور بود؟ اصلا اذیت نکرد؟ تب و اینا چی؟! من هنوز واکسن نبردم بزنه چون قبلی رو 11 وم زد اینم 11 و باید ببرمش استرس دارم امیدوارم اذیتم نکنه
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله. نه خدا رو شکر اصلاً اذیت نکرد. تبم نکردو نگران نباش واکسن 4 ماهگی اذیتشون نمی کنه
مــآمــآنـے
9 دی 92 17:28
دلمون کیک خواست
مامان و بابا
پاسخ
الــــــــــــهی. بفرمایید
عمو مجتبی
11 دی 92 0:05
ماشالله به عموی خودم.خدابراتون ببخشه.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عمو
خاله مرضیه
11 دی 92 0:06
چهار ماهگیت مبارک قشنگم.ایشالله همیشه صحیح و سالم باشی جوجو.
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان لي لي
12 دی 92 2:26
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
فائزه مامان آیاتای
23 بهمن 92 16:26
چهار ماهگیت مبارک
مامان و بابا
پاسخ
ممنون
مامان ستاره
27 بهمن 92 20:35
مبارکه عزیزم چه کیک خوشگل و خوشمزه ای منم می خوام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ز گهواره ... می باشد