صدراصدرا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
باهم بودن مامان باباباهم بودن مامان بابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

ز گهواره ...

صرفاً جهت اطلاع

1392/9/28 13:54
نویسنده : مامان و بابا
172 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم اگه موهاش بلند بود این شکلی می شد  قهقهه                                                                                                                                         

 

فدای اون چشات بشم که به لنز دوربین خیره شده

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله ملیحه
21 آذر 92 21:20
وای صدرا جونم خودتی.اولش جا خوردم گفتم این دختره کیه.واقعا قشنگ و متفاوت شدی با این موها.البته قشنگ و ماه که هستی گل پسره خاله.الهی نانازه منی تو.
مامان ستاره
21 آذر 92 23:43
ای جانم چه بامزه شده من یه لحظه اول دیدم فکر کردم موهای خودشه پیش خودم گفتم چه طوری موهاش بلند شد بعد چشم به نوشته زیرش افتاد ... مخصوصا عکس دومی خیلی طبیعی شده ...
مامان و بابا
پاسخ
آره خاله جونی مامانم از موهای بلند خوشش میاد منو این شکلی کرده
مامان آیدا
22 آذر 92 1:15
عزیزم چقدر خوردنی شدی ولی توهمه جورش تودلبرویی بی مو بامو همه جوره
مامان و بابا
پاسخ
مزسی خاله
مامان آیاتای
26 آذر 92 17:10
مــآمــآنـے
9 دی 92 17:30
عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ز گهواره ... می باشد