صدراصدرا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
باهم بودن مامان باباباهم بودن مامان بابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

ز گهواره ...

مبــــــــــــارکه مبـــــــــــــــارک

1393/2/4 13:56
نویسنده : مامان و بابا
930 بازدید
اشتراک گذاری

انار دونه دونه

بچه ای دارم دردونه قشنگ و مهربونه

انار دونه دونه

سه چهار روزه که بچم

گرفتار دندونه

انار دونه دونه

توی دهان بچم یه گل زده جوونه

گل نگو مرواریده مثه طلای سفیده

پسر مامان بالاخره روز 93/1/26 اولین دندونت جوونه زد...

صبح داشتم صبحونه بهت میدادم که یه صدایی شنیدم . بـــــــــــــله صدای قاشق بود که به دندونت خورد... کلی ذوق کردمااااااااااااااا........

اولین دندونی که دراوردی دندون 1 پایین سمت راست

مبـــــــــــــــــــــارکه مبــــــــــــــــــــــــارک

اینم آش دندونی گل پسر....

ایشاالله آش  دندونی نوه مو بپزم ..... انشاالله

اینجا وقتی داشتم آش درست میکردم شما هم آروم نشسته بودی...

اینجا هم یاد نوزادیات افتادی و رفتی تو کریرت داری شیطونی می کنی...

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

مامان شمیم
4 اردیبهشت 93 14:17
مبــــــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ باشه
مامان و بابا
پاسخ
ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون
لـــي لـــي
4 اردیبهشت 93 16:22
خواهر جونم چقدر باسليقه اي تزئين روي اش دندوني بسيار عالي شدههههه
مامان و بابا
پاسخ
قربونت خواهر جونی لطف داری
لـــي لـــي
4 اردیبهشت 93 16:28
عزيز دلم مرواريد ات مبارك
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیـــــــــــزم
لـــي لـــي
4 اردیبهشت 93 16:28
عاشق صورتتم فرشته كوچولوووووو
خاله ملیحه
5 اردیبهشت 93 11:02
مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه چ مامانه با سلیقه ایی داری اقا صدرا.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون ملیحه جون... به شما که نمیرسیم
مهدیس
5 اردیبهشت 93 12:42
خیلی ناز شدی صدرا جونم از نوزادیات همراهیت کردم عزیزم دوستت دارم
مهدیس
5 اردیبهشت 93 12:47
صدرا جون منتظر عکسای جدیدت هسم عاشقتم بوووووووووووس
مامان شهناز
5 اردیبهشت 93 12:59
آخی نازی. ایشالا بقیه دندوناشم راحت در بیان. مامانی آشت خیلی خوشگل شده.دستت درد نکنه.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم
مهدیس
5 اردیبهشت 93 13:21
صدرا جون تویه وبلاگم برات مطلب نوشتم بیا و بخون عزیزم مخصوص شماست
مامانی آواخانوم
5 اردیبهشت 93 23:36
توجه توجه لطفا به سایت زیر بروید وبه خلیج فارس بودن ایران رای بدهید زود زود. http://www.persianorarabiangulf.com/index.php ابتدا گزینهpersiangulf را انتخاب سپس روی گزینه vote کلیک کنید همت خود را نشان دهید نگذارید این رسوایی را به جان بخریم شما هم کپی کنید وبرای عزیزان دیگه بفرستید
·٠•● ღ♥ღ مامانیღ♥ღ●•٠·˙
6 اردیبهشت 93 7:53
مبارکه مبارکه ماشاا... هزار ماشاا... به این گل پسر به این شازده پسر ولین دندونش مبارک بابا من عاشق آشم یکمی آش هم برای ما بیارین
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم اینجا بودی حتماً میاوردم براتون خواهر جون
مامی طاها
7 اردیبهشت 93 16:20
سلام عزیزم از خوندن وبلاگت و دیدن عکسهای زیبات و اهنگ دلنشینش لذت بردم دندونای کوچولوت خیلی نازه مبارکه و اینکه میتونی غذا بخوری و از مزه غذاها لذت ببری بازم تبریک تبریک
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان امیرمهدی
8 اردیبهشت 93 20:12
مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکه مبارک ماشالا به چشماش،ماشالا ماشالا به لپاش،ماشالا ماشالا به دندوناش،ماشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالا انشالا همیشه چهارستونه تنت مثل دندونات سفتو سالم باشن
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله
فائزه مامان آیاتای
10 اردیبهشت 93 15:08
مرواریدت مبارک عزیز خاله
فائزه مامان آیاتای
10 اردیبهشت 93 15:52
افرین به پسر نازمون که این همه ارومه و مامانشو اذیت نمیکنه
مــآمــآنـے کـسـرے
11 اردیبهشت 93 17:52
ای جونم قربونش بشم من دندون اول مبارک
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه خاله ممنون
مامان دلنیا
15 اردیبهشت 93 21:09
عزیزم مبارکه . خداییش منم کلی ذوق رده شدم . ایشالله بسلامتی . چه اش خوشمزه ای .نوش جون.
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 18:31
گاندی خطاب به معشوقه اش : خوبِ من ، هنر در فاصله هاست ... زیاد نزدیک به هم می سوزیم و زیاد دور از هم یخ می زنیم . تو ، نباید آنکسی باشی که من میخواهم ، و من نباید آنکسی باشم که تو میخواهی . کسی که تو از من می خواهی بسازی یا کمبودهایت هستند یا آرزوهایت . من باید بهترین خودم باشم برای تو و تو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من .... خوب ِ من ، هنرٍِِ ♥عشق♥ در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها . . .
مامان خانومی
31 اردیبهشت 93 11:50
مبارک باشه عزیزم.
مامان محمد ماهان جونی˙
3 خرداد 93 11:43
سلام مامانی پس شما ها کجایین ؟ چرا پست جدید نمیذارین دلمون واسه محمدصدرا جان تنگ شده
مامان شمیم
4 خرداد 93 23:15
عزیزم ما هم جزو اون کسانی هستیم که رمز بگیریم و لینک بشیم؟؟ما که خوشحال میشیم
مامان ثمین
27 خرداد 93 9:58
میشه منم رمز بخوام چه پسر نانازی هستی صدرا جونم منم منتظر رمز و لینک کردن شما هستم
مامان فائزه
17 تیر 93 11:36
عزیزم دندونت مبارک باشه
از خیلی زن به خیلی مرد
12 آذر 93 11:00
دیدن این عکسا چقدر خوبه. لذت داشتن خانواده. فرزند.... خدا خانوادتو برات حفظ کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ز گهواره ... می باشد