صدراصدرا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
باهم بودن مامان باباباهم بودن مامان بابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

ز گهواره ...

3 ماهگیت مبارک قند عسل

1392/9/12 12:31
نویسنده : مامان و بابا
239 بازدید
اشتراک گذاری

سومین ماهگردت مبارک گلم

 

 

 اینم کیک تولد 3 ماهگیت که خودم درستش کردم.

 

دیگه خیلی شیطون شدی همش در حال ورجه ورجه کردنی تا باهات حرف میزنم کلی ذوق می کنی و بلند میخندی . وقتی کریه می کنی میگی ماما که به هرکی میگم باور نمی کنه که بالاخره دیشب بابایی شنید و کلی خندید و گفت اینجوری پیش بره تا چند ماه دیگه برامون شعر میخونی..                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

                                                                                                                                    اینم عکس آتلیه در 3 ماهگی گـــــــــل پســـــــــــرم. 

                                                                                                                                                                                                                                                 این عکسم همینجوری یادگاری گذاشتم ( گلاب به روتون شیر بالا آورده)نیشخند

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان ستاره
7 آذر 92 0:49
سلام عزیزم ... چه مامان هنر مندی به به خوش به حال نی نی ... چه پسمل خوشجلی داری خدا حفظش کنه عزیزم ....من با اجازه شما رو لینک کرد گلم.... عزیزم ... مرسی فداتشم
مامان و بابا
پاسخ
باعث افتخار، منم شما رو لینک کردم
خاله نسرین
7 آذر 92 19:44
سلام پسلی خوش بحالت برای مامان هنرمندت چه عکس خوشگلی انداختی جوجه کوچولو انشالا آتلیه دامادیت نازگل
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله
asal mami anita
7 آذر 92 21:00
bah bah che keik khoshgeli v che ghand asali,zendeh basheh
مامان محمد ماهان جونی
9 آذر 92 13:32
سلام خانومی ممنون از وبلاگ ما دیدن کردید.گل پسر شما هم خدا حفظش کنه خیلی با مزه ملوسه مامانش هم خیلی با سلیقه است با اون کیک قشنگی که برای 3 ماهگیش درست کرده با اجازتون منم محمد صدرا جون رو لینک کردم
مامان لي لي
10 آذر 92 2:20
سلام عزيزم خوشحال شدم به وب اوايي اومدي بازم بيا و خوشحالمون كن..... راستي چه پسمل نازي... واقعاً ميگه ماما؟؟؟؟؟ چه با حال.... عجب مامان هنرمندي چه كيكي شده .... سه ماهگيت با تأخير مبارك خاله جوني
مامان لي لي
10 آذر 92 16:01
لينك شدي گلم😘😘😘😘😘😘
مامان و بابا
پاسخ
ممنون باعث افتخاره
مامان لي لي
10 آذر 92 16:01
ما غصه خور تلخي فرياد شمائيم / شاديم در آن لحظه كه در ياد شمائيم
مامان آیدا
11 آذر 92 2:51
چراعزیزم من باورم میشه دخمر منم یه بار که تواتاقش تنها خوابونده بودم وقتی که ازخواب بیدارشدودیددوروبرش کسی نیس یهویی زدزیرگریه ومنم اول باورم نشد ولی اونم باگریه صدازد ماما ومنم دلم خیلی براش سوخت ولی ترسیدم واسه کسی تعریف کنم گفتم شاید مسخرم کنن حتی شوشومم گفت باشه خانوم میخوای بگی دخمرمون اول اسم تروصدازد[
مامان و بابا
پاسخ
آره عزیزم آخه من خودمم باورم نمی شد چه برسه به بقیه
مامان ستاره
11 آذر 92 2:53
سه ماهگیت مبارک عزیزم ....
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان آیاتای
13 آذر 92 20:44
سلام چه سلیقه ای عزیز خاله چه کیک خوشگلی انشاله کیک 130 سالگیت
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ز گهواره ... می باشد